සංස්කෘතික ඝාතන …..

ඇය සිය දිවි හානි කරගත්තාය…..

මියගියාට පසු සියල්ල හමාරයැයි අත පිසදාගත නොහැක. ඒ ඇයගේ මරණයට සමාජය වගකිවයුතු හෙයිනි…..

නැත !

සමාජය යනුවෙන් කියූ සැනින් මෙය පොදු කාරණාවක් වී ටොන් එක මෛක්‍රො ග්‍රැම් වී දියවී යයි. එහෙයින් මෙහි වගකීම ඔබේය !.

මන්ද යත් සමාජය සැදුම්වන්නේ මගෙන්, ඔබෙන්, ඔබෙන් සහ ඔබෙන් හෙයිනි. එහෙයින් ඔබ කරනා සෑම ක්‍රියාවකම දාම ප්‍රතික්‍රියාව අනෙකා ඔස්සේ චක්‍රීයව මුළුමහත් පරිසරය පුරාම ගමන් කරයි. ගමන් කර ඉන් නොනැවතී පසුපසින් පැමින නොසිතූ මොහොතක ඔබ සහ මම ගොදුරු කරගනී.

මෙම චක්‍රය අතිශය සංකීර්ණ අතිශය දුරක් ආවරණයකර නැවත පැමිණ ඇතිහෙයින් වේදනාව දැනුන පසු අන්ද මන්දවීම හැර වෙන යමක් කල්පනා නොවේ.

සංස්කෘතියද සමාජයේම නිර්මාණයකි. එහෙයින් සමාජය නිර්මාණය කල අප ම සංස්කෘතිය නිර්මාණය කිරීමේ වගකීමද දැරිය යුතුය, එහි වගකීම අන් කිසිවෙකුට පැවරිය නොහැක සියල්ල ඔබගේ ය, සියල්ල මගේය.

එනමුත් මේ සංස්කෘතිය පෞද්ගලිකව ඔබට සහ මට අවශ්‍ය නැත !!

සෑම විටම එය අවශ්‍යවන්නේ අනෙකාට ය.

ඔබ සහ මම අනෙකාට ඇති බිය හේතුකොට ගෙන මෙම පෞද්ගලිකව අනවශ්‍ය දෙයක්වූ සංස්කෘතිය ඔබට සහ මට අවශ්‍ය දෙයක්බවට පත්කරගෙන ඇත. පලමු මහා විහිළුව ඇත්තේ එතන ය.

ඔබ ඔබට හැර අනෙකුත් සියලු දෙයටම බියෙන් වෙසෙන්නෙකි. කොටින්ම මම ඔබටත් ඔබ මටත් බියෙන් පසුවන්නෙමු එහෙයින් අනෙකාට අවැසි යැයි ඔබ සිතන එනමුත් ඔබට අවැසිනොවන යමෙකට ඔබ ස්වයං නතුවීමකට ලක් වී ඇත.

දෙවන මහා විහිළුව නම් ඔබ නොදැන සිටියද අනෙකාටද එය අවශ්‍ය නොවීමයි. අවසනාවකට එය කෙතරම් විහිළු සහගත වුනත් ඒ පිළිබඳව කල්පනාකොට හැඬීමට මිසක් සිනහාවීමට ඔබට සහ මට හැකියාවක් නොමැත. අවශ්‍යනම් එය තෙවැනි මහා විහිළුව ලෙස සැලකීමයද හැක.

එනයින් ගත් කල,

ඔවුන් සියල්ලන්ගේම ක්‍රියා කලාපයනට ඔබ සහ මම වගහිවයුතු ය. කරළියේ රඟනාවුන්ට පමණක් දබර ඇඟිල්ල දිගුකර නිහඬවීමට ඔබට සහ මට සදාචාරාත්මක අයිත්යක් නැත ඒ ඔවුන් රඟදක්වන්නේ ඔබ සහ මම ලියාදුන් තිර පිටපත හෙයිනි.

එකිනෙකාට ඇඟිළි දිගුකොට තම මනස්තාපයන් තාවකාලිකව සංසිඳවා ගැනීම පසෙක ලා තමන් තුලට ම නැඹුරු වී සිතීමට කාලයයි. නො එසේනම් හෙට දින කරලියෙ ශෝකාන්තය රඟදක්වන්නේ ඔබගේ සහ මගේ දරුවන් නොවීමට කිසිඳු හේතුවක් නොමැත.

එසේ වූ දින මම ඔබට වෙඩි තබා මටද වෙඩිතබා ගනිමි. එපමනක් නොව ඔබද එසේ කරනු ඇතැයි උදක්ම බලාපොරොත්තු වෙමි.

නමුත් ඊට පෙර ඔබට සහ මට කාලයක් ඉතිරිවී ඇත, ඒ අන් යමක් සඳහා නොව ඔබේ සහ මගේ දරුවන් වෙනුවෙන් අලුතින් තිරපිටපත් ලිවීමට ය.

2 Responses to සංස්කෘතික ඝාතන …..

  1. ratak vatina eka... says:

    මීහරකා.. කියල මම බැනපු එක හරි ගිහින් වගේ…..

    Saturday 9:09pm
    “ane tho vage meeharakek.. upandatavath navam mavatha liyanne naha ne”

    කැමතියි

  2. මේං කාලෙකට පස්සේ ඇවිල්ලා… එල එල එල

    කැමතියි

ඔබගේ ප්‍රතිචාර

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

